بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


قلعه‌نويي: گل صحيح و يک پنالتي ما را نگرفتند

امير قلعه‌نويي پس از تساوي بدون گل برابر مس کرمان با تبريک روز خبرنگار گفت: خيلي خوب بازي کرديم و نقطه قوت مس کرمان که خط هافبک آن بود را تا حدودي کنترل کرديم اما بدشانسي آورديم و دو سه توپ ما به تيم دروازه خورد. گل صحيح استقلال را مردود اعلام کردند و يک پنالتي صد درصد روي حنيف عمران‌زاده را هم نگرفتند. با همه احترامي که براي داور قائلم و نمي‌خواهم از داوران انتقاد کنم اما اين اتفاقات افتاد.
وي ادامه داد: هر دو تيم بازي خوبي انجام دادند و هم ما و هم مس مي‌توانستند برنده شوند که شانس ما بيشتر بود و بايد برنده مي‌شديم.سرمربي استقلال در مورد تاکتيک حريف گفت: مس بازي مستقيم انجام مي‌داد و توپ‌ها را براي عنايتي مي‌فرستاد که ما حنيف عمران‌زاده را آورديم تا او و صادقي با عنايتي بپرند و پژمان منتظري و هاشم‌ بيک‌زاده پوشش بدهند. با اين کار، بازي مستقيم مس را از کار انداختيم.
قلعه‌نويي تاکيد کرد: استقلال خيلي ايراد دارد و هنوز نمي‌توانيم توپ را در خط هافبک به خوبي در گردش درآوريم. آرش برهاني دوندگي خوبي داشت با اين حال در خط حمله و هافبک ايراد داريم و جنگندگي لازم را نداريم.وي در مورد بازي جواد نکونام گفت: نکونام جزء خوب‌هاي اين بازي بود.قلعه‌نويي در مورد تعويض جانواريو گفت: مي‌خواستم زندي را تعويض کنم اما جانواريو گفت که از نظر بدني تخليه شده و مجبور شدم او را تعويض کنم.

سرمربي استقلال در مورد دلخوري آرش برهاني از نيمکت‌نشيني و رفتنش به رختکن تيم گفت: برهاني به دستشويي رفته بود. وقتي خبرنگاران به قلعه‌نويي گفتند دستشويي او طولاني بود سرمربي استقلال پاسخي نداد.
سرمربي پيشين مس کرمان در مورد علت اينکه اين تيم چرا نمي‌تواند تيم رويايي چند سال گذشته باشد گفت: اجازه بدهيد من دخالت نکنم اما مس تيمي است که سابقه آسيايي شدن و مديران بسيار خوبي در استان دارد. بايد ثبات مديريت وجود داشته باشد و بين همه استان همدلي به وجود بيايد. با وجود مديري مثل سعد محمدي در صورت ايجاد هماهنگي و يکدلي مس مي‌تواند موفق شود اما بايد همدل بود. شعار دادن در هفته دوم و سوم عليه قاسم‌پور کار درستي نيست و از هر تيمي آرامشش را بگيرند توانايي و پتانسيلش نصف مي‌شود. مس مي‌تواند تيم خوبي باشد به شرط آنکه همدل و هماهنگ عمل شوند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 17 / 5 / 1391برچسب:لیگ دوازدهم,امیر قلعه نویی,مس کرمان,استقلال,اشتباهات داوری, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com